marți, 31 martie 2009

Poveste...de vis



O noapte apasata,,calca"peste vise spre patul meu si ma trezeste...Raman putin surprins..dar totul trece.


Salut asa cum se procedeaza in astfel de situatii si o invit,la dialog...Nu trece foarte mult timp si ma intreaba de ce cred eu ca ea e neagra...Imi parea in acel moment,nu tocmai o intrebare,,reusita"dar zic...


Nu am nimic de pierdut...asa ca am sa raspund...


-Nu prea stiu,dar banuiesc ca,,maiestatea"ta,poarta aceasta culoare,de la o anumita suparare,din trecut si probabil,datorata si prezentului...


Priveste in inaltul cerului...despica doua stele si se mai lumineaza...e primul raspuns pe care il primesc...si care se apropie de altfel de raspunsul corect,daca el ar exista...iar noi doi ne-am afla intr-un concurs de cultura generala,in fata unui castig considerabil...


Dar in momentul de fata nu facem parte dintr-un astfel de scenariu...asa ca am sa iti,,soptesc"raspunsul...


Sunt in aceasta situatie,pentru ca atunci cand cuiva nu ii place ce vede,isi alege un alt punct de reper...in cazul meu...oamenii aleg sa se odihneasca cand ma privesc...probabil nu sunt o,,frumusete",dar sunt o,,somitate"a lumii,iar daca v-as priva de prezenta mea,zilele voastre nu s-ar mai scurge,nu ar mai avea un sfarsit...


Si sunt in stare sa recunosc ca si lumea ar fi mai buna,fara mine...


Aici intervin,cu un glas moale...


-Dar de ce spui asta?!


-Pentru ca doar in,,prezenta"mea...raul isi face aparitia...cele mai multe necazuri pe care vi le provocati,se intampla atunci cand imi fac simtita prezenta...


Timpul se scurgea...orele alergau in cerc,precum un mic hamster in,,cursa"...iar noi,eu si mandra noapte,inca depanam amintiri...


La cateva ore distanta,o zi frumoasa...o bate pe umar,pe,,batrana"noapte cu un semn discret,ii intrerupe discursul,pentru ca trebuie sa se retraga...


Fara a realiza cateva intrebari raman fara raspuns...


De ce culorile inchise sunt numite,,reci",cand frumoasa noapte e atat de,,calda"?!


De ce pe fundalul acestei,,ferii",raul isi desfasoara activitatea?!


Probabil ca am sa primesc candva aceste raspunsuri,dar pana atunci asteptarea va fi mai grea,ca oricand...


...Noapte buna!


Un comentariu: