miercuri, 15 aprilie 2009

Oameni facuti pentru iubire...


Frumoasa aniversare care in fiecare zi,luna,an cu bratele incarcate de iubire la noi te intorci, pentru o scurta ,,imbratisare". Tu cea care nu uiti de noi niciodata asezand drept cadou la picioarele noastre, lumea toata. Esti o zi incarcata de special pentru ca atunci candva mi-ai adus un minunat dar. Pe care l-ai lasat in viata mea pentru a ii darui in fiecare clipa dragostea. Probabil ca nu te-ai gandit niciodata si nicio clipa ca am sa te transform in subiect de blog, dar esti cea mai frumoasa zi de pe glob; dar nu prisma frumusetii tale ci din privinta frumusetii ingerasului ce mi l-ai daruit, sa il iubesc la infinit. Nu sunt zile multe, dar nici putine cele petrecute impreuna pentru iubire, dar sunt inceputul pasilor spre eternitate. Am trait impreuna din toate cate o mica parte, am cunoscut impreuna fericirea, nu vom uita niciodata am fost uniti de ,,maiestatea" sa,iubirea. Au trecut zile, au trecut nopti pe care dragostea le-a tras la sorti. Ne-am angrenat in ,,jocul" vietii, chiar daca mai trebuie sa ,,pictam" uneori cu lacrimi ai sufletului ,,pereti". Mereu visam sa fac parte dintr-un basm dar din ziua in care te-am cunoscut il traiesc. Nu stiu daca mai exista cuvinte in aceasta lume prin intermediul carora dragostea sa nu iti fi transmis, sau vis care sa nu te fi cuprins. Dar tot ce se intampla intre noi trebuie sa paseasca indrumat/e de noi pe drumul continuitatii, intalnind mereu visul imaginatiei. Doresc sa cunosc cu tine toate clipele senine de dragoste pline si zilele de sarbatoare cu care de altfel pana in prezent nu ne-am ,,intalnit". Vreau sa cunosc cu tine infinitul, sa ating cerul si cu ,,vocea" cerului sa iti strig din sufletul iubirii cat de mult TE IUBESC!

Crede in tine,crede in noi
Chiar de bate vant,chiar de suntem ,,udati" de ploi
Crede in visul de ieri, crede in tot ceea ce ceri
Nu visa...spera...iubeste si bucura-te,cunoscand fericirea
Urca munti de tristete incarcati
Avem dragostea,suntem oameni ,,bogati"
De-a lungul zilelor ce au trecut mii de cuvinte,fapte si tot ce am putut la picioare ti-am asternut ,,rapindu-te" in a dragostei cetate ,,pavata" cu fapte. Nu doresc sa scriu cuvinte mari, ci doar cuvinte ,,tari" care sa reziste tuturor ,,vanturilor" ce asupra lor se vor abate. Imi doresc ca mereu sa pasim pe strazi de fericire, traind in credinta si sperand mereu in iubire intr-o lume ,,zidita" de noi; din vise frumoase, vii culori si ale fericirii flori. Tot ce scriu isi gaseste o rima, tot ce fac pe acest pamant vreau sa te gaseasca doar pe tine. Nu vreau sa iti daruiesc luna de pe cer, dar vreau sa ,,invat" luna sa iti spuna in fiecare noapte buna si ca TE IUBESC, pana la ea acolo in cer.

Un comentariu:

  1. Ma bucur sa vad ca mai exista romantism si sentimente pure si curate intr-o lume din ce in ce mai plina de oameni rai. Va doresc aniversare fericita

    RăspundețiȘtergere